LAS Major Project Work

LAS_3

LAS_1

LAS_2

LAS_4

LAS_5

LAS_6

LAS_7

LAS_9

LAS_10

Partner university (faculty)

College of Liberal Arts and Sciences, The University of Alabama

Class schedule

The second semester (COIL-part is in the Term 6)

Time difference

15 hours

Class objectives

Senior theses are presented in English and multilateral feedback is provided.

Class content

Students from the College of Liberal Arts and Sciences presented their senior theses in English and recorded and uploaded the presentation to COIL-Moodle, after which comments and questions from the University of Alabama students were appended, and a live Q&A session was held.

Class format

Synchronous and asynchronous

Tools used

COIL-Moodle, zoom

A new program was held in which an external presentation setting was provided based on student planning and management.

LAS_11

LAS_12

LAS_13

実施大学(学部)

千葉大学国際教養学部 アラバマ大学

授業日程

後期(COILパートはT6)

時差

15時間

授業目的

卒業論文を英語で発信し、多角的なフィードバックを得る。

授業内容

国際教養学部の学生が卒論を英語で発表し、その画像を自ら撮影・編集してCOIL-Moodleにアップロードし、アラバマ大生のコメントと質問を受け付けた上で、ライブでの質疑応答セッションを実施した。

授業実施形態

同期型・非同期型

使用ツール

COIL-Moodle, zoom

学生の企画・運営により対外発信の場を設定する新しいプログラムとして実施した。

LAS_11

LAS_12

LAS_13

pagetop