LAS Major Project Work
Partner university (faculty)
College of Liberal Arts and Sciences, The University of Alabama
Class schedule
The second semester (COIL-part is in the Term 6)
Time difference
15 hours
Class objectives
Senior theses are presented in English and multilateral feedback is provided.
Class content
Students from the College of Liberal Arts and Sciences presented their senior theses in English and recorded and uploaded the presentation to COIL-Moodle, after which comments and questions from the University of Alabama students were appended, and a live Q&A session was held.
Class format
Synchronous and asynchronous
Tools used
COIL-Moodle, zoom
A new program was held in which an external presentation setting was provided based on student planning and management.
実施大学(学部)
千葉大学国際教養学部 アラバマ大学
授業日程
後期(COILパートはT6)
時差
15時間
授業目的
卒業論文を英語で発信し、多角的なフィードバックを得る。
授業内容
国際教養学部の学生が卒論を英語で発表し、その画像を自ら撮影・編集してCOIL-Moodleにアップロードし、アラバマ大生のコメントと質問を受け付けた上で、ライブでの質疑応答セッションを実施した。
授業実施形態
同期型・非同期型
使用ツール
COIL-Moodle, zoom
学生の企画・運営により対外発信の場を設定する新しいプログラムとして実施した。