- ガイタニディス ヤニス・小林聡子・西住奏子・和田健・吉野文 (2016) 「日本」を題材とした協働学習の仕掛け―教養教育における実践から考える―、『国際教育』第9号、pp. 1-73
- 吉野文・西住奏子 (2015) 「二言語併用ゼミ」の場面における参加者の言語使用―座談の分析に関する一試論―、『国際教育』第8号、pp. 35-50
- 西住奏子・吉野文 (2015) 日英二言語併用科目における留学生の言語運用の変容―初中級レベルの日本語学習者の座談の分析―、日本語教育学会『2015年度第8回日本語教育学会研究集会予稿集』、pp.50-55
- NISHIZUMI, Kanako (2015) Code-switching as a resource of multilingual interactional competence: a case study of bilingual course at a Japanese university, The Language Campus meeting guest speaker, University of Jyväskylä, Finland
- NISHIZUMI, Kanako (2008) The Pragmatics of Nominalization in Japanese: The n(o) da Construction and Participant Roles in Talk, PhD thesis, University of Durham, UK
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